Het Grote Vers Beton Jaaroverzicht van 2013 — betaald artikel

Dit artikel is voorzien van een blokkade in verband met betaalde toegang, waardoor een gedeelte van de inhoud pas leesbaar is wanneer je bent ingelogd en beschikt over een geldig abonnement.

Net als vorig jaar presenteren we een een jaaroverzicht van de populairste thema’s en artikelen op Vers Beton. Want waar hadden we het over in de stad?
In 2013 bezochten 125.000 mensen Vers Beton, goed voor zo’n 424.000 pageviews. Onze maandelijkse bezoekcijfers zijn gaandeweg het jaar verdubbeld: in januari 2013 waren dat nog 10 duizend unieke bezoekers, inmiddels tellen we er gemiddeld 20 duizend per maand (en dan tellen we die topmaand in juni, toen onze server dankzij het stadsinitiatief en GeenStijl het drievoudige te verwerken had, even niet mee – daarover later meer). Beginnend bij het begin: waar hadden we het over dit jaar?

Jaaroverzicht
Jaaroverzicht beeld: Anniek Tijmes