Publiciteit hoort bij het werk van een wethouder en met een twitterende bestuurder is niets mis. Het zaakje gaat pas stinken als die promotie leunt op kwetsbare kinderen, meent Peter van Heemst.

Publiciteit hoort bij het werk van een wethouder en met een twitterende bestuurder is niets mis. Het zaakje gaat pas stinken als die promotie leunt op kwetsbare kinderen, meent Peter van Heemst.
Als abonnee van Vers Beton kun je alle artikelen onbeperkt lezen en delen met je eigen netwerk.
Al 3 reacties — discussieer mee!
Eigenlijk verbaast het mij niets. Ik reageerde net op ‘ Rotterdam vandaag en morgen’ op een stukje van Jim Postma, waarin hij vertelt hoe de Rotterdamse stadswacht te werk gaat. Tenenkrommend. Dat de schoften die dit tuig aansturen zelf geen haar beter zijn, is eigenlijk te verwachten. Het gaat niet om mensen. Het gaat om geld en positie. En af en toe met zielige kinderen op de foto is een oude truc.
Laat je linkerhand niet weten, wat je rechterhand doet (Matheus 6: 2-4) lijkt me hier toepasselijker dan eigen roem stikt.
Leuk stukje hoor Peter, jammer alleen dat je eigen partij een afgelopen weekend een wake voor vluchtelingen promootte met een foto van een verdronken peuter. Maakt het een beetje hypocriet.