Ga naar de inhoud

Salko Hofman: "Een evenement is marketing. Punt." — betaald artikel

Dit artikel is voorzien van een blokkade in verband met betaalde toegang, waardoor een gedeelte van de inhoud pas leesbaar is wanneer je bent ingelogd en beschikt over een geldig abonnement.

We beginnen weer met een nieuwe reeks interviews voor Rotterdamse Nieuwe. Dit schrijfseizoen zullen telkens drie interviews van ondernemers in eenzelfde branche elkaar opvolgen. Salko Hofman (1985) bijt het spits af in de sectie ‘cultureel ondernemerschap’. Al verschilt dat volgens hem niet zoveel met het zakelijke ondernemerschap. Als er maar genoeg irreëel enthousiasme aanwezig is.

VB Salko Hofman-2
Salko Hofman beeld: Richard Beukelaar

Gerelateerde inhoud

Steun onafhankelijke journalistiek

Als abonnee van Vers Beton kun je alle artikelen onbeperkt lezen en delen met je eigen netwerk. Je bent al lid vanaf € 7,50 per maand, de eerste maand lees je gratis.

Misschien vind je dit ook interessant

De Stadsagenda

De leukste vacatures in en om Rotterdam

  • Jij weet met jouw spark en gevoel voor gastvrijheid onze bezoekers te betoveren en bezorgt iedereen graag een warm welkom. Je houdt van servicegericht werken en wilt graag bijdragen aan een goed kaartverkoopproces voor onze bezoekers.

  • Wij zijn op zoek naar een nieuw lid voor de RvT. We zoeken een toezichthouder met aanvullende competenties van de zittende leden, en daarom bij uitstek iemand uit de culturele sector zelf en bovendien de diversiteit van de raad vergroot. Ervaring is ondergeschikt aan de bereidheid om te leren en ontwikkelen als toezichthouder.

  • Bekijk alle vacatures