Advertentie

VB – vacaturebank – banners – Hardwerkende – klik hier! – 1456×180
Voor de harddenkende Rotterdammer

Het is inmiddels een heuse eindejaarstraditie: we presenteren voor de vierde keer op rij Het Grote Vers Beton Jaaroverzicht. Welke onderwerpen domineerden de discussies in 2015, wat vinden wij de meest noemenswaardige artikelen en hoe verging het Vers Beton dit jaar?

Top 10

Verder lezen?

Word lid van Vers Beton voor €7,50 per maand. De eerste maand lees je gratis!

Eeva Liukku

Hoofdredacteur

Eeva Liukku (Rotterdam, 1983) begrijpt niet waarom mensen ergens anders zouden willen wonen dan in Rotterdam, maar heeft wel in Amsterdam wijsbegeerte gestudeerd.

profielfoto

Jelena Barišić

Jelena Barišić (Bugojno, 1990) is journalist, (eind)redacteur en programmamaker. Tussen 2015 en 2017 was ze adjunct-hoofdredacteur van Vers Beton, en in 2020 interim hoofdredacteur. Momenteel werkt ze als eindredacteur bij De Correspondent.

Sereh Mandias

Na studies wijsbegeerte en bouwkunde laveert Sereh Mandias (1987) in haar werk tussen ontwerp en theorie, met een specifieke interesse voor de totstandkoming van de hedendaagse stad. Ze is werkzaam als docent en coördinator bij de leerstoel Interiors Buildings Cities (faculteit Bouwkunde, TU Delft) en redacteur van podium voor stadscultuur De Dépendance.

IMG_20140905_175316 (1)

Sharon van Oost

sectieredacteur Economie & Ondernemerschap

Sharon van Oost (1988) is trots dat zij een Zeeuws meisje is, maar houdt ook steeds meer van Rotterdam. Voor de PZC en Trouw schrijft zij over deze twee grote liefdes. Bij Vers Beton is zij sectieredacteur Economie & Ondernemerschap.

18209064_10154713209543195_6162322301411381250_o

Caterine Baeten

Programmamaker Vers Beton LIVE

Caterine Baeten combineert mediavraagstukken met politiek. Voorheen op de Coolsingel nu in de Tweede Kamer. Houdt zich ook bezig met het gebrek aan diversiteit in, onder andere, de cultuursector.

Avatar-Romy-Brand

Romy Brand

Romy Brand is een typische Rotterdamse ontwerper: What you see is what you get. Met veel energie en enthousiasme voor het vak zorg ik voor een ontwerp dat zich uit in sterke vormentaal en kleurgebruik.