Advertentie

VB – vacaturebank – banners – Hardwerkende – klik hier! – 1456×180
Voor de harddenkende Rotterdammer

Vers Beton interviewt in samenwerking met Rotterdamse Nieuwe jonge, beeldbepalende ondernemers in Rotterdam. Wie zijn ze, wat doen ze en waarom kozen ze voor Rotterdam? Vandaag spreken we met Lisette van der Pijl, social mediastrateeg, actief in de haven.
Nat komen we strandtent Maribu Beach op Hoek van Holland binnengerend. De fotoshoot was bijna voorbij, toen het grijze wolkendek boven de havenmond openbrak. ‘Iets warms?’, vraagt de serveerster met een troostende blik. ‘Een warme chocolademelk, zonder slagroom’, antwoordt Lisette van der Pijl. De social mediastrateeg werkt bij voorkeur in de Rotterdamse haven. Haar onderneming heet Port-able. We kiezen een plek bij het raam. Met beide handen om haar kop begint ze te vertellen over haar missie om een haven 2.0 te creëren.

Lisette van der Pijl 02
Beeld door: beeld: Joke Schut

Verder lezen?

Word lid van Vers Beton voor €7,50 per maand. De eerste maand lees je gratis!

Tobias Pieffers

Tobias Pieffers

Tobias Pieffers (1984) vaarde vroeger en schrijft nu. Vooral over scheepvaart en veel voor Nieuwsblad Transport. Ook voor Schuttevaer, Mainport en de Maritime Journal.

Zag ooit een golf van 8 meter en rijdt graag zijn mountainbike van bergen af.

Profiel-pagina
DSC_1570-2

Joke Schut

Joke Schut fotografeert het bijzondere in het alledaagse.

Profiel-pagina