Vers Beton interviewt in samenwerking met Rotterdamse Nieuwe jonge, beeldbepalende ondernemers in Rotterdam. Wie zijn ze, wat doen ze en waarom kozen ze voor Rotterdam? Vandaag spreken we met Lisette van der Pijl, social mediastrateeg, actief in de haven.
Nat komen we strandtent Maribu Beach op Hoek van Holland binnengerend. De fotoshoot was bijna voorbij, toen het grijze wolkendek boven de havenmond openbrak. ‘Iets warms?’, vraagt de serveerster met een troostende blik. ‘Een warme chocolademelk, zonder slagroom’, antwoordt Lisette van der Pijl. De social mediastrateeg werkt bij voorkeur in de Rotterdamse haven. Haar onderneming heet Port-able. We kiezen een plek bij het raam. Met beide handen om haar kop begint ze te vertellen over haar missie om een haven 2.0 te creëren.
Gerelateerde inhoud
Steun onafhankelijke journalistiek
Als abonnee van Vers Beton kun je alle artikelen onbeperkt lezen en delen met je eigen netwerk.
Al één reactie — discussieer mee!
Dat is nog eens leuk voor een Vers Beton advertorial: meisjes die ‘iets met communicatie’ doen. Papa Van der Pijl en de gemeente enzo? Ghehe