Ga naar de inhoud

Lisette van der Pijl: "Social media bepaalt de continuïteit van je bedrijf" — betaald artikel

Dit artikel is voorzien van een blokkade in verband met betaalde toegang, waardoor een gedeelte van de inhoud pas leesbaar is wanneer je bent ingelogd en beschikt over een geldig abonnement.

Vers Beton interviewt in samenwerking met Rotterdamse Nieuwe jonge, beeldbepalende ondernemers in Rotterdam. Wie zijn ze, wat doen ze en waarom kozen ze voor Rotterdam? Vandaag spreken we met Lisette van der Pijl, social mediastrateeg, actief in de haven.
Nat komen we strandtent Maribu Beach op Hoek van Holland binnengerend. De fotoshoot was bijna voorbij, toen het grijze wolkendek boven de havenmond openbrak. ‘Iets warms?’, vraagt de serveerster met een troostende blik. ‘Een warme chocolademelk, zonder slagroom’, antwoordt Lisette van der Pijl. De social mediastrateeg werkt bij voorkeur in de Rotterdamse haven. Haar onderneming heet Port-able. We kiezen een plek bij het raam. Met beide handen om haar kop begint ze te vertellen over haar missie om een haven 2.0 te creëren.


Lisette van der Pijl 02

beeld: Joke Schut

Al één reactie — discussieer mee!

Schrijf hier je reactie

Gerelateerde inhoud

Wil je dit soort artikelen blijven lezen?

Vers Beton kan niet bestaan zonder haar leden. Lees onbeperkt artikelen op Vers Beton voor € 7,50 per maand, de eerste maand is gratis.

Misschien vind je dit ook interessant

De agenda die je aan het denken zet

De leukste vacatures in en om Rotterdam