Ga naar de inhoud

Mens Incasso luistert naar haar klanten: “Elke schuld heeft een eigen verhaal” — betaald artikel

Dit artikel is voorzien van een blokkade in verband met betaalde toegang, waardoor een gedeelte van de inhoud pas leesbaar is wanneer je bent ingelogd en beschikt over een geldig abonnement.

Ook een incassobureau moet gewoon een klantvriendelijk bedrijf zijn, vindt Floris Simons. Ooit had hij zelf grote schulden, en ‘mensonterende’ ervaring met schuldeisers. Zodra hij uit de schulden was, besloot Simons Mens Incasso op te richten, waar het heel anders gaat. Eerste interview in het drieluik met ondernemers in het Brouwershuys, Crooswijk.
 

florissimons-lvd-4
beeld: Loes van Duijvendijk

Al één reactie — discussieer mee!

Schrijf hier je reactie

Heb je geen account? Maak hier een gratis reageerdersaccount aan. En bekijk hier de huisregels van dit forum.

Gerelateerde inhoud

Wil je dit soort artikelen blijven lezen?

Vers Beton kan niet bestaan zonder haar leden. Lees onbeperkt artikelen op Vers Beton voor € 7,50 per maand, de eerste maand is gratis.

Misschien vind je dit ook interessant

De agenda die je aan het denken zet

De leukste vacatures in en om Rotterdam