Ga naar de inhoud

Mens Incasso luistert naar haar klanten: “Elke schuld heeft een eigen verhaal” — betaald artikel

Dit artikel is voorzien van een blokkade in verband met betaalde toegang, waardoor een gedeelte van de inhoud pas leesbaar is wanneer je bent ingelogd en beschikt over een geldig abonnement.

Ook een incassobureau moet gewoon een klantvriendelijk bedrijf zijn, vindt Floris Simons. Ooit had hij zelf grote schulden, en ‘mensonterende’ ervaring met schuldeisers. Zodra hij uit de schulden was, besloot Simons Mens Incasso op te richten, waar het heel anders gaat. Eerste interview in het drieluik met ondernemers in het Brouwershuys, Crooswijk.
 

florissimons-lvd-4
beeld: Loes van Duijvendijk

Gerelateerde inhoud

Steun onafhankelijke journalistiek

Als abonnee van Vers Beton kun je alle artikelen onbeperkt lezen en delen met je eigen netwerk. Je bent al lid vanaf € 7,50 per maand, de eerste maand lees je gratis.

Misschien vind je dit ook interessant

De Stadsagenda

De leukste vacatures in en om Rotterdam

  • Eigen initiatief van bewoners vind je boeiend. Je helpt graag bewoners om hun buren (beter) te leren kennen en hun plannen om te zetten in concrete acties. Je werft nieuwe straten, geeft advies, keurt de aanvragen goed (en soms ook af) en houdt de uitvoering in de gaten. Je bent een ervaren en communicatieve communitybuilder die Rotterdammers en hun buren bij staat met raad en daad.

  • Jij weet met jouw spark en gevoel voor gastvrijheid onze bezoekers te betoveren en bezorgt iedereen graag een warm welkom. Je houdt van servicegericht werken en wilt graag bijdragen aan een goed kaartverkoopproces voor onze bezoekers.

  • Bekijk alle vacatures