Advertentie

VB – vacaturebank – banners – Hardwerkende – klik hier! – 1456×180
Voor de harddenkende Rotterdammer

Het einde van het jaar nadert en dat betekent dat het tijd is voor het traditionele jaaroverzicht van Vers Beton. Wat hebben we dit jaar allemaal uitgespookt, waar schreven we over en wat zijn de best gelezen stukken?
Dit jaar zal voor Vers Beton de boeken ingaan als het jaar waarin we na vijf keer te zijn genomineerd, ein-de-lijk de Rotterdamse Persprijs mee naar huis mochten nemen. Deze kregen we uitgereikt van de jury voor ons boek Help, we zijn populair! Rotterdam stad in verandering. Wat ons betreft de kers op de taart!

SMVK-300-RGB-VB-01
Beeld door: beeld: Michael van Kekem

Verder lezen?

Word lid van Vers Beton voor €7,50 per maand. De eerste maand lees je gratis!

Eeva Liukku

Hoofdredacteur

Eeva Liukku (Rotterdam, 1983) begrijpt niet waarom mensen ergens anders zouden willen wonen dan in Rotterdam, maar heeft wel in Amsterdam wijsbegeerte gestudeerd.

Profiel-pagina
michael van kekem portret

Michael van Kekem

Illustrator

Michael van Kekem (1985) werkt als illustratief ontwerper en printmaker. Zijn werk bestaat uit het maken en creëren van redactionele illustraties, boeken, huisstijlen, artwork voor animaties, prints en producten zoals Very Manly Pins. Zeefdruk, digitale en handgetekende elementen zijn belangrijke aspecten in zijn werk.

Profiel-pagina