Ga naar de inhoud

Ons Kent Ons: Marketingborrel — betaald artikel

Dit artikel is voorzien van een blokkade in verband met betaalde toegang, waardoor een gedeelte van de inhoud pas leesbaar is wanneer je bent ingelogd en beschikt over een geldig abonnement.

Ferrie Weeda en Tara Lewis gaan op zoek naar ontmoeting in de stad. Deze keer ging Tara naar wat geldt als hét netwerkevent van het jaar: de Nieuwjaarsborrel Rotterdam.

CK2A1234
beeld: Fleur Beerthuis

‘Dé nieuwjaarsborrel die u niet wilt missen!’ Gemeente Rotterdam, Rotterdam Partners én Rotterdam Festivals gaven dinsdagavond 8 januari het netwerkevent van het jaar. Bovenaan de trap van de Cruise Terminal staan de directeuren van Rotterdam Festivals en Rotterdam Partners hun gasten hoogst persoonlijk welkom te heten.

Tien minuten na aanvangstijd is de zaal redelijk gevuld, iedereen heeft braaf de grote witte badge op, met duidelijk leesbare naam en organisatie. Dat netwerkt wel zo lekker, natuurlijk. Net zoals de ontvangst- en garderobebalie is ook de (open) bar ruim bemand, nergens sta je langer dan dertig seconden te wachten. Reken daarbij een eindeloze stroom hapjes en je kunt stellen dat de randvoorwaarden van deze borrel uitstekend zijn.

Gerelateerde inhoud

Steun onafhankelijke journalistiek

Als abonnee van Vers Beton kun je alle artikelen onbeperkt lezen en delen met je eigen netwerk.

Misschien vind je dit ook interessant

De Stadsagenda

De leukste vacatures in en om Rotterdam