Nieuws
Hogeschool Rotterdam heeft reorganisatieplannen. Onderdeel daarvan is een mogelijke fusie tussen de Willem de Kooning Academie en het Instituut voor Communicatie en Informatietechnologie. Daarmee verliest de kunstacademie mogelijk haar naam, zelfstandige positie en medewerkers.

Al 3 reacties — discussieer mee!
Ongelofelijk.. wat een enorme teleurstelling.
Bezint , eer je begint. Dit betekent een enorm verlies, onherstelbare schade aan het brein en het mens zijn.
Dat zou zonde zijn, ik hoop dat het niet doorgaat