Ga naar de inhoud

Personen

Gerelateerde inhoud

Recente artikelen

  • Hoe Millennials en Gen-Z de kunstmarkt gaan veranderen

    • Kunst en Cultuur

    Millennials en Gen-Z zijn de nieuwe generatie kunstkopers. Ze zijn niet vermogend, maar dat geeft niet: ze gaan voor betaalbare kunst, online. Jonasz Dekkers sprak met een ondernemer die samen met een compagnon deze affordable art aan de man brengt en opkomende kunstenaars naar een hoger plan wil tillen.

  • “Nog meer vloeibaar gas in de Rotterdamse haven? Dacht het niet”

    • Haven

    De Rotterdamse bedrijven Vopak en Gasunie willen hun LNG-terminal Gate uitbreiden. Waanzin, betoogt Leo van Kampenhout van Fossielvrij NL in dit opiniestuk. “Dit project tegenhouden kan, maar daar hebben we de creatieve kracht van Rotterdammers voor nodig.”

  • Festivals in Rotterdam: “Er blijft altijd een dilemma tussen rust en reuring’’

    • Kunst en Cultuur

    Duizenden uitzinnig dansende mensen, culinair genot bij foodtrucks of culturele verrijking op De Parade: festivals brengen levendigheid in de stad. Tegelijkertijd nemen ze de publieke ruimte in. Zoals op pleinen en parken waar bewoners ontspannen of de hond uitlaten. Van wie is de publieke ruimte?

  • Bekijk alle artikelen

Ontvang de wekelijkse nieuwsbrief

En blijf op de hoogte van de laatste artikelen