Victor Vlam (1984) is communicatietrainer, presentator en Amerikakenner. Als trainer en coach heeft Victor in binnen- en buitenland training gegeven. Hij is specialist in debat- en communicatietrainingen. Victor treedt regelmatig op in de media om politieke speeches en debatten te analyseren (nrc.next, BNR Nieuwsradio, EenVandaag, Onze Taal).
Voor een afgeladen zaal in Arminius vond afgelopen woensdag het koningsduel van de verkiezingsdebatten plaats. Mano-a-mano namen Joost Eerdmans van Leefbaar Rotterdam en Hamit Karakus van de PvdA het tegen elkaar op. Uiteindelijk leverde het debat een duidelijke winnaar op: Joost Eerdmans.
Namens Vers Beton analyseert debatdeskundige Victor Vlam de belangrijkste verkiezingsdebatten in aanloop naar de Rotterdamse gemeenteraadsverkiezingen. Afgelopen woensdag vond het eerste echte lijsttrekkersdebat plaats in het Hiphophuis. Wie viel op en wie was afwezig? Wie moet zich de komende weken nog verbeteren? En vooral: wie was het best en wie was het slechtst?
Auteur:
Victor Vlam
Gepubliceerd op:
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Als je geen toestemming geeft, kan dit gevolgen hebben voor het gebruik van de site.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.